Vanliga frågor
Nedan finner du svar på de vanligaste frågorna rörande användandet av vår tjänst. Om du har frågor som du inte hittar svaret på eller önskemål på något du saknar/feedback till oss kan du enkelt skriva till oss i chatten eller maila oss på support@taskrunner.se
Viktiga riktlinjer under Coronavirusets spridning
På grund av den stora spridningen av Coronaviruset (COVID-19), har vi på TaskRunner tagit fram några riktlinjer för våra kunders och Runners hälsa. Det är viktigt att vi under denna tid tar hand om varandra och kontinuerligt följer rekommendationer från Folkhälsomyndigheten.
Till alla våra Runners:
Vi ber dig att vänligen, för allas skull, förhålla dig till dessa riktlinjer när du ska ut på uppdrag.
1.Känner du dig sjuk?
Vid symptom, även milda, är det bra ifall du bokar om ditt uppdrag och stannar hemma. Kontakta din kund och meddela dem om det. För avbokningar kontaktar du oss på support@taskrunner.se.
2.Har du varit i en riskzon?
Om du har varit i någon av de länder med hög riskzon de senaste 14 dagarna är det bra att du stannar hemma de närmsta två veckorna och utför inga uppdrag under den tiden.
3.Dubbelkolla med kunden
Vid bokning av uppdrag, kontrollfråga kunden om de befunnit sig i någon riskzon de senaste 14 dagarna eller känner av några symptom.
4.Undvik kontakt och håll avstånd
Skaka inte hand med kunden och håll ett avstånd på minst 1 meter under uppdragets gång. Tänk även på att röra så få saker som möjligt hemma hos kunden.
5.Tvätta och desinfektera händerna
Det är viktigt att du tvättar och desinfekterar händer vid början och slutet av varje uppdrag.
Har du några frågor kan du kontakta oss via mejl på support@taskrunner.se